Friday 30 September 2011

KAUNTER GIFFARINE DI PEJABAT DAERAH SEPANG

 Promosi dan sambutan sangat hebat..Pn. Azrina memperkenalkan make up set giffarine.. Pn zana memegang jus delima asli 100% dan  giffberry yang sangan sesuai untuk yang mengalami masalah mata terutama silau malam.. (Ini lah produk terhangat di pasaran) 

 Pn.Azrina bersama Aida wakil stokis kajang.. Giffarine menawarkan pelbagai jenis barangan keperluan harian dengan harga mesra pengguna. Jom.. jadi pengguna Bijak.. Hanya mengguna anda boleh menjana pendapatan.. Jualan hari ini alhamdulilah..ramai juga yang join ahli.

 Nak join ahli murah je.. Rm 35 seumur hidup..Anda boleh nikmati semua barangan diskaun 25% dan bonus bulanan. Banyak lagi keistimewaan sebagai ahli.
Ada tabung kebajikan dan khairat kematian bagi ahli  membuat pembelian 150pv setiap bulan.  

Sesiapa yag berminat untuk mengguna produk atau untuk menjadi ushawan Giffarine boleh hubungi kami.. Anda tak perlu menjual, hanya mengguna dan berkongsi kehebatan produk pada keluarga terdekat dan kawan2 anda sahaja.. Tukar semua produk dalam rumah kepada produk Giffarine yang sangat berkualiti tinggi tetapi anda boleh memilikinya dengan harga yang sama di pasaraya.. Mengapa bayar lebih untuk dapatkan produk bertaraf antarabangsa? Memang berbaloi2..

No comments:

Post a Comment