Tuesday 13 September 2011

PENGASAS GIFFARINE- DR NILINEE PAIBOON.

 Wajah terkini Dr. Nalinee Paibon, Presiden dan pengasas Giffarine pada usia 53 tahun.. Wanita yang mempunyai kelembutan,berjiwa rakyat, tegas dan berani dalam perniagaan. Tidak hairan,  beliau telah diiktiraf sebagai salah seorang 'Wanita berjaya dunia' pada tahun 2007.. Selepas 15 tahun di pasaran, usaha gigih Dr. Nalinee telah membolehkan Giffarine menembusi 33 buah negara. Inilah salah satu ikon wanita hebat yang perlu kita jadikan contoh dan idola dalam bidang perniagaan. Dr. Nalinee sangat popular di Thailand sehingga diiktiraf orang no 2 paling popular di Thailand selepas Perdana Menteri Thailand. Sangat hebat..

Pda usia 53 tahun, Dr Nalinee berjaya mengekalkan kejelitaan dan keremajaan hanya dengan menggunakan produk GIFFARINE. Tidak perlu pembedahan plastik, tidak perlu Botox, tidak perlu suntikan Vit C dan sebagainya..

Berjiwa rakyat.. Walaupun hebat tapi masih merendah diri.. itulah sikap Dr nalinee yag kita boleh contohi..

K. Za dan keluarga merupakan orang yang telah mencuri dan membuka pintu hati Dr.Naliniee utk menerima Presiden Giffarine Malaysia En Wan Abdul Rahman membawa masuk Giffarine ke Malaysia. Berpegang  pada Prinsip Ketulusan hati, kejujuran dan keikhlasan  membuatkan Giffarine kini mendapat tempat di hati rakyat Malaysia. Dr. Naliniee mahu yang terbaik utk semua rakyat malaysia.

No comments:

Post a Comment